سایت آرایش
سایت بهترین های زیبایی و آرایش
من هم تو کمپین بهترین های زیبایی و آرایش هستم
ورود - عضویت
8 ارديـبـهـشـت 1403 
صفحه اصلی بهترین ها دوره های آموزش میکرونیدلینگ در شیراز| آموزش میکرونیدلینگ شیراز           
بهترین دوره های آموزش میکرونیدلینگ
عضویت
اینستاگرام

   دوره های آموزش میکرونیدلینگ در شیراز| آموزش میکرونیدلینگ شیراز

دوره های آموزش میکرونیدلینگ در شیراز | آموزش میکرونیدلینگ شیراز

میکرو به معنی کوچک و نیدلینگ یعنی سوزن زدن است و میکرونیدلینگ یعنی ایجاد سوراخ های ریز در سطح پوست .میکرونیدلینگ روش جدید درمان بیماری های پوست است که بوسیله ابزاری به نام درماپن انجام می شود. با نفوذ سوزن ها به لایه درم یک جراحت مختصر در پوست ایجاد شده و بدن به آن واکنش نشان داده و شروع به ترمیم و بازسازی آن ناحیه می کند و طی این فرایند کلاژن و الاستین که دو پروتئین اصلی و قوام دهنده پوست هستند تولید می شود.( Collagen Induction Therapy) برای کنترل درد از کرم بی حس کننده موضعی استفاده می شود و انجام میکرونیدلینگ با این روش کاملا بدون درد است.

در سال‌های اخیر، روش‌هایی مثل «میکرونیدلینگ» برای جوان‌سازی پوست حسابی محبوب شده‌اند. به‌نظر می‌رسد «میکرونیدلینگ» با الهام از روش مصریان باستان که با خراشاندن پوست از طریق ماسک‌های خشن، مثل پودر سنگ مرمر که در حقیقت نوعی لایه برداری پوست یا همان «ابریژین» بود، طراحی شده و تا حدودی دستیابی به آرزوی جوانی پوست را آسان‌تر کرده است. 

روش کار میکرونیدلینگ به این ترتیب است که وسیله‌ای به نام «درمارولر» که یک رولر غلتکی متشکل از سوزن‌های بسیار ریز از جنس فلز تیتانیوم و به قطر نیم یا حداکثر دو و نیم میلی‌متر است، روی پوست کشیده می‌شود و به این ترتیب با نفوذ سوزن‌ها به لایه‌ی میانی پوست یا «درم» یک زخم کوچک و خون‌ریزی اندکی در پوست ایجاد می‌شود که بدن به آن واکنش نشان می‌دهد و شروع به ترمیم و بازسازی آن ناحیه می‌کند.

در حقیقت، عملکرد روش میکرونیدلینگ به این صورت است که وقتی غلتک دارای سوزن بر سطح پوست حرکت داده می‌شود، سوزن‌های ریز برحسب عمق و سرعتی که پزشک آن را تعیین کرده، به‌صورت هم‌زمان به لایه‌ی دوم پوست یا درم وارد می‌شوند (پزشک عمق و سرعت سوزن را بر حسب نوع پوست و چگونگی هدف مشخص می‌کند). طی این فرایند کلاژن و الاستین که دو عنصر اصلی و مهم برای پوست هستند، تولید می‌شود. با تولید کلاژن و الاستین، جای زخم و جای جوش و دیگر عارضه‌های پوستی به‌مرور زمان درمان می‌شوند.

میکرونیدلینگ روشی کاملا بدون درد است، اما در بیشتر موارد قبل از شروع درمان از کرم بی‌حسی استفاده می‌کنند. در روش میکرونیدلینگ برخلاف روش‌های دیگر مثل «لیزر» لایه‌ی «اپیدرم» آسیبی نمی‌بیند. بد نیست بدانید که از روش «میکرونیدلینگ» برای رشد مجدد مو در روش‌های مدرن کاشت مو هم استفاده می‌شود. به‌عقیده‌ی متخصصان پوست‌ومو در‌صورتی‌که عمل میکرونیدلینگ در مطب پزشک یا کلینیک‌های تخصصی پوست‌ومو انجام شود، می‌تواند در حل بسیاری از مشکلات پوستی مؤثر باشد.

با‌این‌همه همانند سایر روش‌های درمانی پوست، این روش هم به‌طور صد‌درصد و روی تمام افراد، به یک اندازه نتیجه‌ی مثبت ندارد و ممکن است در حل مشکلات برخی افراد بی‌اثر باشد یا اینکه حداقل نتیجه‌ی مطلوب حاصل نشود

 

مشاوره آموزش میکرونیدلینگ در شیراز 09911431867 📱 👉 کلیک

 واتساپ 09911431867   👉  9 صبح تا 22 شب 👉 کلیک

 

کاربردهای میکرونیدلینگ

1- درمان اسکارهای ناشی از جای جوشدرمان جای جوش و اسکار آبله مرغان و سالک از جمله موارد قابل درمان با روش میکرونیدلینگ می باشند که در این روش با افزایش ساخت کلاژن و الاستین با تحریک فیبروبلاست ها در لایه درم به هموار شدن پوست کمک می شود. برای تاثیر بیشتر از محلول مزوتراپی اسید هیالورونیک همزمان با میکرونیدلینگ استفاده می شود.

2- افتادگی و شلی پوست

میکرونیدلینک به کاهش شلی و افتادگی پوست در صورت ، دست ها و بدن کمک می نماید.لیفتینگ در ناحیه شکم بعد از بارداری بدلیل عدم بازگشت کامل عضلات شکم به وضعیت اولیه اش می باشد و میکرونیدلینگ برای این موضوع کمک زیادی نمی کند.

3- استرچ مارک ( استریا حاملگی )

این ترک ها در واقع یک نوع پارگی پوست می باشند که لایه های عمقی پوست را درگیر نموده است و درمان کامل آن با هیچ روشی از جمله لیزر CO2 مقدور نمی باشد. با این حال میکرونیدلینگ بطور قابل ملاحظه ای در همرنگ شدن این ضایعات با پوست طبیعی و بهبود قوام و کاهش اندازه آن موثر می باشد. چنانچه میکرونیدلینگ با پی آر پی همراه شود تاثیر آن بیشتر خواهد شد. تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان استرچ مارک 4 تا 6 جلسه می باشد که به فاصله یک ماه انجام می شود.

4- لکه های پوستی مقاوم به درمان

این لکه ها بدلیل تولید بیش از حد ملانین در پوست ایجاد می شوند. علت تولید بیش از حد ملانین می تواند متفاوت باشد و دلایلی از قبیل آفتاب سوختگی ، آکنه ، بریدگی ها ، گزش حشرات و …. علت ایجاد آن می باشد. چنانچه ملانین در لایه عمقی درم واقع شده باشد اسیدهای لایه بردار دسترسی به آن ندارند ولی با میکرونیدلینگ لایه درم بخوبی در دسترس بوده و بعلاوه نفوذ داروهای مزوتراپی ضد لک که همزمان به روی پوست اسپری می شود موجب از بین رفتن ضایعات هایپر پیگمانته عمقی می شود. استفاده از کرم های ضد آفتاب بعد از درمان برای پیشگیری از عود ضایعات توصیه می شود.

5- کاهش چین و چروک های پوست

کاهش چین و چروک های پوست بدلیل افزایش تولید کلاژن و الاستین و بهبود خون رسانی به پوست می باشد. مزیت کاهش چین و چروک با میکرونیدلینگ ویا طب سوزنی در مقایسه با تزریق بوتاکس و اسید هیالورونیک در این است که در روش میکرونیدلینگ ماندگاری طولانی تری بدست می آید و ماده خارجی وارد بدن نشده و عوارض جانبی این مواد وجود ندارد بعلاوه برای جوانسازی پوست دست ، گردن و صورت می توان از این تکنیک بهره جست. از طرف دیگر مواد فوق بعد از چند ماه توسط بدن متابولیسم شده و نیاز به تزریق مجدد می باشد. بعلاوه در میکرونیدلینگ منافذ پوست به تدریج بسته شده و کیفیت و قوام پوست بهبود می یابد.

6- درمان اسکارهای ناشی از اعمال جراحی قبلی سوختگی ها و عفونت ها

با فعال شدن فیبروبلاست ها و سلول های بنیادی و آزاد شدن فاکتورهای رشد پلاکتی ناهمواری های پوست به تدریج برطرف شده و اسکار تا حد قابل توجهی از بین می رود. بسته به اندازه اسکار وعمق آن و نوع پوست تعداد جلسات درمانی معین شده که معمولا 7-5جلسه می باشد. اسکارهای ناشی از سوختگی با تاخیر به درمان پاسخ می دهند و بین 6 ماه تا یک سال ممکن است طول بکشد.

مزایای تکنیک میکرونیدلینگ:

کاهش ریسک اسکار پوستی

قابل استفاده برای تیپ های پوستی متفاوت

بسته شدن سریع کانال های ایجاد شده و ریسک پایین

دوره نقاهت کوتاه مدت

افزایش ضخامت اپیدرم

افزایش فاکتورهای رشد، کلاژن، الاستین

درمان اسکار های سفید: با سوزنکاری میتوان اسکار های سفید را به رنگ پوست تبدیل نمود .

تقویت سفتی پوست: اگر سوزنکاری در اوایل مراحل پیری پوست انجام شود , مجددا سفتی پوست را برای چند سال دیگر تقویت خواهد نمود.

درمان چروکهای ریز

سفت کردن پوستهای شل در شکم و بازو ها افراد مسن

درمان روزنه های باز پوست

کم رنگ کردن لک های پررنگ پوست

تحریک رویش و رشد موها در ناحیه ی سر

 

مشاوره آموزش میکرونیدلینگ در شیراز 09911431867 📱 👉 کلیک

 واتساپ 09911431867   👉  9 صبح تا 22 شب 👉 کلیک

 

 دوره آموزشی میکرونیدلینگ در شیراز

بررسی آناتومی پوست

بیماری های رایج و مرتبط با میکرونیدلینگ

اصول بهداشتی و مراقبت های کار با تجهیزات پزشکی

آشنایی با میکرونیدلینگ

مزایا و عوارض احتمالی میکرونیدلینگ

معرفی کوکتل های درمانی

مراقبت های قبل و بعد از میکرونیدلینگ

آموزش تکنیک لک، اسکار، لیفت و جوان‌سازی پوست با میکرونیدلینگ

موارد منع میکرونیدلینگ

توصیه های دارویی قبل و بعد از میکرونیدلینگ

بررسی تفاوت های مزوتراپی و میکرونیدلینگ

استفاده از دستگاه های مختلف میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ روی پوست مصنوعی و طبیعی صورت

انواع میکرونیدلینگ ترکیبی، خشک و مزونیدلینگ

وسایل مورد نیاز برای دوره آموزشی میکرونیدلینگ

در دوره میکرونیدلینگ با توجه به نوع فعالیت به ابزار زیادی احتیاج نمی باشد ولی ابزاری که برای میکرونیدلینگ نیاز هستند تخصصی بوده و تمام ابزار مورد نیاز در آکادمی در اختیار شما قرار می گیرد. از مهم ترین وسایل مورد نیاز برای دوره آموزشی میکرونیدلینگ می توان به موارد زیر اشاره نمود.

ژل بی حس کننده

قلم میکرونیدلینگ (درماپن)

کیت سوزن

دستگاه های میکرونیدلینگ

 

مشاوره آموزش میکرونیدلینگ در شیراز 09911431867 📱 👉 کلیک

 واتساپ 09911431867   👉  9 صبح تا 22 شب 👉 کلیک

 

ورکشاپ آموزش میکرونیدلینگ

دوره آموزش تخصصی میکرونیدلینگ در شیراز با گواهی معتبر
سرفصل های دوره آموزشی
 شناخت عوامل بیماری زا در انجام میکرونیدلینگ
آشنایی با ابزار میکرونیدلینگ (درماپن)
آموزش کار کردن با درماپن
بایدها و نبایدهای پس از میکرونیدلینگ
آموزش مزوتراپی
عناوین تدریس دوره آموزش تخصصی میکرونیدلینگ :
✔بررسی آناتومی پوست

✔بیماری های رایج پوستی

✔اصول بهداشتی و مراقبتی کار با تجهیزات پزشکی

✔ میکرونیدلینگ چیست؟

✔کاربردهای میکرونیدلینگ

✔عوارض بعدازمیکرونیدلینگ

✔معرفی انواع کوکتل های درمانی

✔آموزش تکنیک لک، اسکار، لیفت و جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

✔مراقبت های قبل و بعد از میکرونیدلینگ

✔بررسی موارد منع میکرونیدلینگ

✔توصیه های دارویی قبل و بعد از میکرونیدلینگ

✔بررسی تفاوت های میکرونیدلینگ و مزوتراپی

✔انواع میکرونیدلینگ . ترکیبی. خشک .مزونیدلینگ

شیراز- جردن - کوچه نور - پلاک 13 - طبقه اول


دوره های میکرونیدلینگ شیراز




اگر می‌خواهید پوستی صاف، شفاف و درخشان داشته باشید یا بهتر است بگوییم اگر میخواهید چند سال جوانتر از سن خود به نظر برسید حتما با کلمه میکرونیدلینگ بیشتر آشنا شوید.

میکرونیدلینگ یک روش بسیار موثر و بی نظیر در درمان‌های پوستی و مراقبت از پوست می‌باشد. این روش محبوب که طرفداران زیادی دارد باعث جوانسازی و ایجاد کلاژن در پوست شده و از پیری پوست و یا شل شدن جلوگیری می‌کند.


دستگاه میکرونیدلینگ به لایه‌های عمقی پوست نفوذ کرده و باعث لایه برداری جدی و عمیق در سطح پوست می‌شود این دستگاه با تحریک کلاژن سازی در پوست، پوستی شفاف در فرد می‌سازد و از مهم ترین مزیت این دستگاه این است که باعث رفع آکنه، جای جوش، اسکار و یا جای زخم می‌شود و پوستی صاف و یکدست در فرد ایجاد میکند در نتیجه بیمار پس از استفاده از روش میکرونیدلینگ رضایت خاطر بسیاری در خود احساس می‌کند.
کاربردها ، فواید و مزایای میکرونیدلینگ :
کاهش رفع منافذ باز پوست
از بین بردن جای جوش و آکنه
ایجاد شادبی و جوانسازی پوست صورت
باعث تحریک مو جهت رویش مجدد آن
از بین بردن جای تاتو و زخم
از بین بردن لک صورت
آموزش میکرونیدلینگ شامل موارد زیر خواهند بود:

آموزش میکرونیدلینگ به طور کامل
آموزش از بین بردن اثر و جای جوش
آموزش از بین بردن اثر و جای آکنه
آموزش از بین بردن اثر جای تاتو
آموزش از بین بردن اثر لک روی صورت و بدن


مجموعه شاپ لیزر یکی از بزرگترین مجموعه های برگزار کننده دوره های آموزشی پوست، زیبایی و لیزر زیر نظر اساتید متخصص برجسته کشوری و بین المللی در ایران می باشد. در حال حاضر دوره های شاپ لیزر در شهرهای شیراز، اصفهان، مشهد، شیراز، کرج، کرمانشاه، بندرعباس در حال برگزاریست.

🌏شیراز، یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1،طبقه اول مرکزنوآوری لیزر ایران 02186058795

🌎کرج،مهرشهر،بلوار ارم، نبش افشار، رویال سنتر، واحد1   02633305535

🌎شیراز،قصرالدشت، نبش مهدی آباد، پلاک 1116،طبقه 2  07136290877

🌎مشهد، وکیل آباد،نبش صارمی 41،پلاک 53/1  05138924221

مشاوره رایگان دوره های آموزشی شاپ لیزر

📲 مشاور دوره ار اف فرکشنال RF Fractional 

📲 دوره_لیزر(پوست و مو) 👈 09214150610

📲لیزرکیوسوئیچ، پیلینگ کربن👈 09361122881

📲مشاوره فیشیال (پاکسازی پوست) 👈  09036051981

📲مشاوره تزریق ژل و بوتاکس(برای پزشکان)👈  09394676225

📲مشاوره آموزش ماساژ 👈 09919589258

📲مشاوره آموزش_هایفو 👈  09376360074 

📲مشاوره مزوتراپی-کربوکسی-میکرونیدلینگ  👈 09214150610

📲مشاوره خرید دستگاههای زیبایی👈 09376360074

📲مشاوره راه اندازی کلینیک_پوست👈 09373109035

 

 

مشاوره دوره میکرونیدلینگ در شیراز 09911431867 📱 👉 کلیک

 واتساپ 09911431867   👉  9 صبح تا 22 شب 👉 کلیک

 

مشاوره آموزش میکرونیدلینگ در شیراز 09911431867 📱 👉 کلیک

 واتساپ 09911431867   👉  9 صبح تا 22 شب 👉 کلیک

 

مشاوره دوره تکنسین میکرونیدلینگ در شیراز 09911431867 📱 👉 کلیک

 واتساپ 09911431867   👉  9 صبح تا 22 شب 👉 کلیک

 

0  
بازگشت به بهترین دوره های آموزش میکرونیدلینگ
 
?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?> ?>
آرایش پری آلو قندی ترند تیک تاک چیست؟

چرا جنیفر لوپز گفت که قبل از ازدواج با بن افلک دچار «PTSD» شده است؟

اپرا فاش کرد که داروی کاهش وزن مصرف می‌کند

نامزدهای گلدن گلوب 2024 |گلدن گلوب 2024 چه زمانی برگزار می شود؟

کالبد شکافی می گوید متیو پری به دلیل "اثرات حاد کتامین" درگذشت

اکنون می توان در امارات به صورت آنلاین ازدواج کرد!| ازدواج آنلاین در امارات

جیمین و جونگ کوک گروه BTS راهی سربازی شدند

جنیفر آنیستون درباره آخرین ساعات زندگی متیو پری صحبت کرد| متیو به من پیامک زد

سلنا گومز و بنی بلانکو خیلی قبل تر از آن چیزی که طرفداران فکر می کنند با هم قرار می گذاشتند

رازهای زیبایی و تناسب اندام جنیفر آنیستون

آمبر هرد، لیل ناس و سایرین پیشروترین لباس‌های سلبریتی ترند 2022 شدند

افزایش تقاضا برای کت های خز صورتی پس از حضور ریحانا در موزیک ویدیو جدید

لباس و آرایش جولیا فاکس در مراسم اسکار به صورت ویروسی ترند شد

ظاهر غافلگیرکننده مدونا در جوایز گرمی 2023 همه را شوکه کرد

عکسهای بهترین استایل های گرمی 2023

پردرآمد ترین رشته های آرایشگری کدامند| سایت آرایش|بهترین رشته های آرایشگری

نحوه رنگ کردن لباس در خانه

ماسک کف دریا خواص آن برای پوست

معرفی انواع تاتو ابرو | روشهای انجام هاشور ابرو | میکروپیگمنتیشن

میکاپ آرتیست شیرین مقدم| سالن زیبایی شیرین مقدم

چگونه شلوار لی را زاپ دار کنیم

نانسی عجرم قبل و بعد از جراحی زیبایی

استفاده از گل سرشور برای موها

راهکارهای رشد سریع ناخن

# آموزش نوشتن بیو Bio اینستاگرام

ماسک هلو و معجزات آن برای پوست صورت

جذاب ترین بازیگران مرد کره ای

میکاپ چیست؟ سبکهای شرقی، اروپایی، آرایش لایت و سبک

دلایل و درمان ترک خوردن و شکستگی ناخن

بهترین رنگ لاک برای پوستهای تیره

بیوگرافی مهران مدیری

گچ مو چیست و نحوه استفاده

رنگ لاک مناسب بهار

جیغ زدن کودکان و راههای مقابله با آن

رنگ فونداسیون مناسب رنگ پوست

بیوگرافی روناک یونسی

تکنیک کاموفلاژ چیست و چگونه انجام میشود

رنگ ابرو متناسب با رنگ مو

ایده های تزیینات برای سالگرد ازدواج

روشهای تنگ یا گشاد کردن شلوار جین

ساخت سایه چشم در منزل

خواص و انواع ماسک نشاسته برای پوست

ملکه تاریکی مدل معروف سودانی

فرمولهای رنگ مو قهوه ای

ترفندهای زیبایی چهره مردان

بیوگرافی فخریه اوجن

نو کردن مانتوهای قدیمی

انواع رنگ های رژلب| انتخاب رژ لب مناسب پوست

آرایش عروسکی

نحوه ست کردن مانتو با شال و روسری

روشهای نرم کردن ریش

تصاویر زیبای باران پاییزی

بیوگرافی سحرقریشی

زیباترین ملکه های جهان

مدلهای میکاپ برای نامزدی

بهترین رنگ رژلب و رنگ میکاپ در بهار

پروتئین تراپی مو

تاریخچه برند دیوید جونز

کراتینه مو چیست و چگونه انجام میشود

انواع فرم لب

خواص ماسک جوش شیرین و گلاب

عکسهای بهاره رهنما پس از کاهش وزن

ماجرای جدایی مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان

مدلهای آرایش لایت عروس

ماسکهای روشن کننده پوست با تاثیر فوری

ماسک های درمان کننده روغن درخت چای برای پوست

قبل و بعد از عمل زیبایی کندال جنر

آنتی ایج چیست

نحوه استفاده از خط چشم رنگی

آرایش با موهای مشکی

علت بازداشت سحرتبر

چگونگی عمل جراحی درشت کردن چشمها

ماسک سدر معجزه ای برای پوست

فرمولهای رنگ مو شرابی

نحوه تزیین کفشهای مجلسی

تغییر جنسیت دختر یازده ساله آنجلینا جولی

بیوگرافی دارا حیایی

آرایش مناسب پوست سفید

وکس صورت با شمع

بیوگرافی نعیمه نظام دوست

نحوه نرم و سفید کردن پاها

میزان پلی چیست

رنگهای لاک مناسب فصل زمستان

مزایای تخم شربتی برای پوست

نحوه استفاده و ساخت ماسک رازیانه

نحوه رشد دوباره ابروهای ریخته

مدل موی ترند 2020

مدل موهای مردانه که به جذابیت شما می افزاید

مدل ریش برای انواع فرم صورت

بیوگرافی جی جی حدید

اصول کشیدن ابرو با مداد

عمل جراحی پای سیندرلا

بهترین رنگ سایه برای چشمهای سیاه

بیوگرافی ژاله صامتی

میکاپ آرتیست شبنم نظیف| سالن زیبایی شبنم نظیف

کلاه گیس مردانه

10 اشتباه رایج آرایشی که سن خانمها را بیشتر نشان می دهد

انواع فرمول رنگ موی شرابی

ماسک هایی برای بستن منافذ پوست

مدل آرایش صورتی

جذاب ترین ژست های عاشقانه دو نفره

بیوگرافی سرنای ساریکایا

فیبروز ابرو چیست و چگونه انجام میشود

خواص بی نظیر هلیله سیاه برای پوست

انواع ماسکهای آبرسان

نحوه انتخاب لباس برای عقد محضری

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی سلنا گومز

ظاهر جدید لجین عمران مجری معروف عرب

عکس جنجالی مهران مدیری و گوهر خیراندیش

رنگ ابرو مناسب هر رنگ پوست

انواع رنگ پوست

بیوگرافی آزاده صمدی

مدلهای ریش که جذابیت چهره آقایان را بیشتر میکند

بیوگرافی فرهاد مهادیان


بهترین سالن های زیبایی ایران| لیست 1
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 2
بهترین سالن های زیبایی ایران | لیست 3
بهترین سالن های زیبایی تهران
بهترین سالن های زیبایی کرج |عروس سراهای کرج | آرایشگاههای زنانه کرج
بهترین سالن های زیبایی اصفهان| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه اصفهان
بهترین تالـارهای عروسی ایران
بهترین فروشگاه های لوازمـ آرایشی
بهترین کلینیک های پوست و زیبایی
بهترین عروس سراهای ایران | سالنهای لوکس عروس
بهترین مراکز خدمات ناخن
لوکس ترین سالن های زیبایی ایران
بهترین سالنهای زیبایی مشهد | آرایشگاههای زنانه مشهد
بهترین سالنهای زیبایی شیراز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه شیراز
بهترین آموزشگاههای آرایشگری زنانه
بهترین سالنهای زیبایی تبریز| عروس سراها و آرایشگاههای زنانه تبریز
بهترین آتلیه های عروس | آتلیه های عکس
بهترین آرایشگاههای مردانه
بهترین آموزشگاههای آرایشگری مردانه
بهترین مزون های لباس عروس|لباس نامزدی
لوکس ترین تالارهای ایران
بهترین تشریفات مجالس و عروسی
بهترین مراکز خدمات ناخن تهران
بهترین میکاپ آرتیست ها| سایت آرایش
بهترین های میکروبلیدینگ
بهترینهای اکستنشن مو
بهترینهای اکستنشن مژه
بهترینهای شینیون
بهترینهای اپیلاسیون
بهترینهای کراتینه مو
بهترینهای رنگ مو
بهترینهای سلامت و بهداشت کرج
ویزیت در منزل تهران| مشاوره پزشک در تهران
بهترین دندانپزشک زیبایی | متخصص زیبایی دندانها
دوره های آموزشی آرایشگری تهران
دوره های آموزش لیزر
بهترین سولاریوم
بهترین های کوپ و کوتاهی مو
بهترین مراکز تاتو | مراکز ریمو تاتو
بهترین مرکز مراقبت پوست | مركز فیشیال و پاكسازی پوست
بهترین روانپزشک تهران | متخصص روانپزشک در تهران
بهترین دوره تزریق ژل و بوتاکس
دوره آموزشی پاکسازی صورت| آموزش پاکسازی پوست
اجاره دستگاههای پوست و زیبایی
بهترین دوره های آموزش میکرونیدلینگ
مشاغل تهران
خدمات هایفوتراپی
ماساژ کرج
لیزر موهای زائد
بهترین مرکز مراقبت پوست شیراز | مركز فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین مرکز آموزش مراقبت پوست شیراز | آموزش فیشیال و پاكسازی پوست شیراز
بهترین دکتر تزریق ژل و بوتاکس
مرکز لیزر شیراز
مرکز ماساژ شیراز
لیزر موهای زائد آقایان
بهترین متخصصین اصفهان
دوره آموزش ماساژ| مدرک فنی حرفه ای
آموزش هایفوتراپی| آموزش هایفو
آموزش پیلینگ کربن هالیودی| لیزر کربن| کربوکسی تراپی
دوره آموزش فیشیال| آموزش فیشال | ایران فیشیال
بهترین دوره های اسکین کر| آموزش اسکین کیر| ایران فیشیال
آموزش کربوکسی تراپی
آموزش تکنسین دندان پزشکی| دستیار دندان پزشک با مدرک معتبر
آموزش تکنسین داروخانه| نسخه پیچی داروخانه| مدرک معتبر
دوره های آموزشی آر اف فرکشنال| RF Fractional
بهترین دوره های آرایشگری کرج
بهترین دوره های آرایشگری مشهد
بهترین دوره های آرایشگری شیراز
بهترین دوره های آرایشگری تبریز
بهترین دوره های آرایشگری اصفهان
بهترین دوره های آرایشگری رشت
بهترین دوره های آرایشگری اهواز
بهترین دوره های آرایشگری ساری
بهترین دوره های آموزش کاشت مو
بهترین دوره های تزریق چربی
بهترین مرکز آندوسکوپی کرج
معرفی بهترین ها

مزایای عضویت

تعرفه عضویت

تعرفه تبلیغات

شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما - معرفی بهترین ها - شکایات - قوانین و مقررات - 12121
تهران، خیابان جردن- بش ناصری- برج روشنک- طبقه3-09373109035
تهران جردن نبش ناصری برج روشنک ط 3 واحد 7 تلفن 02188774961
مدیریت: admin@araiesh.com
تبلیغ شما: tabligh@araiesh.com
پشتیبانی: support@araiesh.com